HoMe SwEeT HoMe


Sunday, November 21, 2010

kawin tyme....=)

skrg ni dh stat cuti skola...
so kompem byk kad2 jmputan kat atas almari...
x pun kt dlm mail box...( ade ke??)
tp, tu dh jd kebiasaan dr dulu smpi skrg...
ade tu smpi dh booking tarikh setahun sblm event...
huuhuhu...
tp itu bkn dikatekan gelojoh atau x nyompek yo...
itu namo eh perancangan awal....
yela..kite kene bajet bape org jmputan,bajet utuk sewa bju,khemah,pelamin...
mcm2 lg la...
ape pn sume nih msti la brpndukan syariat Islam....( chewah.mcm ade pnglmn pulak...=P )



bak kate oghang belanjo biar berpadan2...
kuikuikui...
bilo tgk gmbr hntaran kt atas ni,agk2 bape blnje ney eh???
huhuhuhu.....
aku pn xtau la bape jmlah hntarn aku nnt...( eh2...gatai la pulak....)





ape pn sblm ambil kptsn utk mndirikn rmh tangga, kedua2 blh pihak kne la sehati dan sejiwa...
ambil kate sepakat...
trme baik dan buruk psngan masing2..
jgn nnt bile dh kawin...

5 months: pegi jln2,mane2 pegi si istri msti ade kt sebelah...tgn nye di genggam erat,seolah x mahu dilpskan...al maklumlah....br kawin....

5 years later: pegi jln2,mane pegi si istri msti ade kt blkg... tgn yg di genggam erat dulu di lps kan.. sebalik nye tgn si istri pula yg menggenggam tgn ank2 nye...( tkut anak2 melintas jln x tntu psl)







okay la...kpd yg bkl mndirikan rumah tgga, aku ucapkan tahniah...juge kpd kwn2 aku...
insyaallah..klu xde aral melintang,aku smpi kt wedding korang nnt...=) -----> klu dijemput...=)


kpd aku yg x tau bile nk kawin..( kene kompol wit nye dulu...bru jer abes blaja...),
sile2 lah cari krje cpt...kumpul duit,berbakti pd mak ayah dulu...br pkir psl kawin k...=)
kuang kuang kuang.....
ok for now..
i'm off...=)

No comments:

Post a Comment